Dit is afhankelijk van het aantal tijdzones en natuurlijk van de mogelijkheden van het vliegtuig dat je gebruikt.

Op http://nl.wikipedia.org/wiki/Tijdzones staat onder meer dit over tijdzones:

"De verdeling van de aarde in 24 tijdzones van 15° breed is hoofdzakelijk theoretisch en wordt voornamelijk op volle zee in internationale wateren gebruikt (zogenaamde nautische tijd of zeetijd). In tegenstelling tot wat vaak gedacht wordt bestaan er in de praktijk dan ook meer dan 24 verschillende tijdzones. Dit heeft twee oorzaken. In de eerste plaats verschillen niet alle tijdzones een geheel aantal uren van UTC, ook halve uren en zelfs kwartieren komen soms voor. Zo hanteert bijvoorbeeld Venezuela een tijdzone van UTC-4:30 en Nepal een tijdzone van UTC+5:45. En in de tweede plaats zorgt het grillige verloop van de internationale datumgrens er voor dat sommige plaatsen meer dan 12 uur verschillen ten opzichte van UTC. In totaal zijn er momenteel wereldwijd 40 verschillende tijdzones in gebruik."

In theorie zou je dus in 40 verschillende landen het nieuwe jaar kunnen gaan vieren, mits je steeds weer op tijd op de volgende plek kan komen met je vliegtuig.

Overigens wordt in veel landen de jaarwisseling niet gevierd in de nacht van 31 december op 1 januari omdat men daar een andere jaartelling heeft.