Omdat je op de verkeerde tijd kijkt, of omdat de maan overdag overstraald wordt door de blauwe hemel. In Italie is de zichtbarheid van de maan hetzelfde als in Nederland.
10 jaar geleden
corzijlstra
10 jaar geleden
Toch neem ik aan, dat onze gast wel weet, dat bij volle daglicht de maan niet zichtbaar is. Dat is ook in Nederland het geval. Misschien was de maan bij donker voor bedtijd onder de horizon? Hoe vaak en hoe lang ben je in Italië geweest?