Ik zou een stuk landbouwgrond willen kopen in de omgeving nijmegen/lent waar begin ik met zoeken?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.3K

Antwoorden (1)

Ik zou beginnen met eens wat internetpagina's te bekijken. Zie onder
Zo vind je bijvoorbeeld deze in Zetten:

http://agrarisch.aanbodpagina.nl/13000-m2-perceel-te-koop-of-te-huur

Toegevoegd na 7 minuten:
Verder vindt bij Lent de nodige ontwikkeling plaats. Dijkverlegging, A15-doortrekking, woningbouw, park Lingezeegen, nieuwe bruggen & bijbehorende infrastructurele aanpassingen.
Ik zou eens bellen met de vastgoedafdelingen van de respectievelijke overheden. Soms blijven er stukken grond over.

Gem Nijmegen
Rijksdienst voor het vastgoedbeheer (RVOB)
Gem Lingewaard

Toegevoegd na 49 minuten:
Je kunt ook eens kijken op www.ruimtelijkeplannen.nl
Als je de kaart start en op luchtfoto zet heb je een betere kaart dan google maps. Je kunt bij voldoende inzoomen ook de kadastrale grenzen aanzetten (maar niet de bijbehorende perceelinfo). Dat geeft wel een aardige indruk van waar het er interessant uitziet. Bovendien kun je er meteen de nieuwe bestemmingsplannen die in procedure zijn bij bekijken.