Waar zijn de gemiddelde stroomsnelheden (niet debiet) van rivieren in Nederland te vinden?

Voor ons PWS hebben we de stroomsnelheden van rivieren in Nederland nodig en deze zijn praktisch niet te vinden op het internet. We hebben er 3 van RWS gekregen door gebruik te maken van een stroomsnelheid applicatie maar meer ook niet. Heeft iemand een mooie link naar stroomsnelheden?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.5K

Antwoorden (1)

Zo te zien worden de historische stroomsnelheden niet gepubliceerd, en worden de actuele stroomsnelheden maar voor 3 plekken 'live' op internet gezet (via de Geoviewer die je al gevonden had).

Heb je al geprobeerd om contact op te nemen met de Helpdesk Water van Rijkswaterstaat, of om de gegevens op te vragen bij de Servicedesk Data? Gegevens vind je in de rechterkolom van de onderstaande pagina.

Als je daar niet verder komt, kun je altijd nog bellen met 0800-8002, het algemene informatienummer van Rijkswaterstaat.