Zijn er plaatsen op de wereld waar nog nooit mensen zijn geweest?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.3K
jc54
14 jaar geleden
En hoever ga je met "deze wereld"?

Het beste antwoord

Sommige gebieden in het Amazoniewoud. De meest plaatsen zijn ooit wel eens bezocht geweest zoals de Kalahariwoestijn of de siberische toendravlaktes en sommige archipels in stille zuidzee. Maar de mens heeft zijn voetspoor wel bijna overal achtergelaten en niet altijd netjes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

op de bodem van de oceaan.
we weten meer van t heelal dan van de diepste plekken van de oceaan,
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En tóch zijn er 2 (twee, ja) mensen in een klein duikbootje op de bodem van de Marianentrog geweest. 't Is alweer een tijdje geleden, en ze hebben het voornamelijk gedaan om te zeggen dat ze er als eerste geweest waren, maar ze zijn er geweest.
Denk ook maar eens aan diepe grotten.
14 jaar geleden
Ja de diepste bodems van de zeeen. En sommige stukken oerwoud. Of diep diep onder de grond.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tja, dat weten we niet he want we zijn er nog nooit geweest......
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien een raar antwoordt maar het was wel het was wel het eerste wat in mij opkomt. De hemel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het eerste dat in mij op kwam: In mijn hart. Dat is een plekje op de wereld, én er is nog nooit iemand geweest!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In het hart van de aarde.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een tijdje terug zei iemand op de tv: de raketten staan nu allemaal naar boven gericht om het helal te onderzoeken. ze staan eigelijk verkeerd om omdat er op de bodum van de zeeen zoveels nieuws valt te ontdekken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja natuurlijk, maar heel anders dan je zou verwachten...

Er zijn hele volksstammen die nog nooit thuis geweest zijn of thuis zijn... Thuis zijn is je ware natuur, je ware aard... De beste plaats ter wereld is thuis zijn, thuis in je ware aard... En maar weinigen lukt het om thuis te komen, thuis te zijn...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nog lang niet alle bergtoppen zijn beklommen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Toevallig zat ik naar de extra's van de dvd UP te kijken en daar was een filmpje van de makers die naar Venezuela gegaan waren om met eigen ogen de tafelbergen te aanschouwen en het blijkt dat op de meeste nog nooit door de mens bezocht waren.