dat zijn er 1.300.000 op 2 - 2,9 Magnitude
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En nog meer die nog kleiner zijn ;-)

Andere antwoorden (1)

Volgens de bron (waar de bron van RonRon naar verwees) zijn het toch de aardbevingen tussen de 4 en 4,9.

Tabel: Number of Earthquakes Worldwide for 2000 - 2012

Maar misschien kan iemand het uitleggen waarom er zo'n verschil is?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ronron1212
11 jaar geleden
in die bron zijn 4 t/m 4,9 13.000
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, dus je moet bij de tabel met als titel 'Number of Earthquakes Worldwide for 2000 - 2012' kijken. Als jij verklaart waarom er verschil tussen zit haal ik natuurlijk mijn antwoord weg.
ronron1212
11 jaar geleden
Jij kijkt bij een andere tabel ik bij Hoeveel aardbevingen zijn er per jaar?
Je kan ook gaan kijken bij een hele eeuw maar dat heeft allemaal niets met het antwoord te maken. Het is net wat je wil weten en over hoe lange tijd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jouw bron is een schatting, de mijne is gemeten maar ik heb het idee dat er iets niet klopt, ik begrijp alleen niet wat.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De eerste tabel is wereldwijd jaargemiddelde gemeten en geschat over meerdere jaren, de ander is U.S.A per jaar. Vreemdgenoeg ligt in America het aantal aardebeving 2+ 3+ 4+ veel dichter bij elkaar (in sommige jaren zelfs bijna gelijk) terwijl het in de wereld per punt omhoog een factor 10 scheelt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarom heet de tabel van mij dan ‘Number of Earthquakes Worldwide for 2000 - 2012'?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is hoogstens gemeten in de US.