9 uur later, dus de volgende dag 04.30 uur
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
PDT (Pacific Daylight Time) is de tijd die geldt aan de westkust van Canada en USA (o.a Los Angeles en San Fracisco) De tijd hier loopt 7 uur achter op GMT ook wel UTC genoemd. De Nederlandse tijd loopt momenteel 2 uur voor op GMT (zomertijd). Het verschil is dus 7+2= 9uur verschil.

7:30 pm (19:30) PDT + 9 uur is dus 4:30 am (de volgende dag) Nederlandse tijd.