Waar kan ik het inwonersaantal van Frankrijk achterhalen, in de grote bosatlas 52e editie?

Alvast bedankt:)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Staat dat niet ergens in een soort van thermometer aangegeven? Zoiets kan ik me nog herinneren uit een eerdere versie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wil je het per se uit die atlas halen? Anders is het inderdaad op internet makkelijk te vinden:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Frankrijk

Het beste antwoord

ik kan wel in de 53 editie de inhoudsopgave op bol.com bekijken (zie bron), daar staat pag 230-233 statistiek europa met op pagina 230 bevolking. Als je in de 52e editie kijkt zal er iets soortgelijks in de index staan, daar kun je dus kijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ok bedankt.