Weet iemand toevallig een winkel waar een eenvoudige wereldkaart in de aanbieding is? Voor schoolproject. Bij Aldi volgende week, maar dat is te laat.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (5)

Bij de Expo
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij de action hebben ze dit vaak ook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Action of lidl je kan ook een oude vragen bij reis bureau doen ze niet moeilijk over
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je een digitaal schoolbord of een beamer en internetverbinding hebt dan kun je natuurlijk ook kiezen om de kaart van arcgis.com of google earth, google maps of bing maps te gebruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Loop eens even binnen bij de Slegte. Ze zitten in bijna alle grote en middelgrote steden. Hebben ze zo'n kaart niet nieuw, dan is 'ie er altijd wel 2e hands. Je kunt ze ook even mailen met je vraag of even bellen.
http://www.deslegte.com/

Ook kun je de kringloopwinkel proberen. Bij de kringloopwinkel bij mij in de buurt staan hele bakken, vol met stadsplattegronden, fietskaarten, landenkaarten en wereldkaarten. In dat geval ben je voor 50 cent of 1 Euro klaar. Succes!