Waarom is het Europees parlement een ontwikkeling binnen de EU? en waarom is het Europees parlement er eigenlijk?

als je het hebt over ontwikkelingen die door de EU zijn gemaakt. waarom is het Europees parlement dan zo'n ontwikkeling en waarom is het Europees parlement er eigenlijk?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Het Europese parlement is een schijnparlement, zoals de Sovjet Unie dat vroeger ook had. Het is bedacht om te zorgen dat de EU op een democratie lijkt. De macht in de EU ligt echter bij de regeringsleiders van de grootste landen.