Ramen en deuren dicht en de radio of tv aanzetten en de aanwijzingen volgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een CERN ramp: dat weet niemand. Toen CERN werd opgestart vreesden sommigen dat er een zwart gat zou ontstaan dat de aarde zou opslokken. Gelukkig niet gebeurd.

Kernramp: wegwezen. Zoveel mogelijk afstand tussen jou en de ontploffing creëren. Niet in paniek raken, maar zeker ook niet al teveel geloof hechten aan de mededelingen van autoriteiten dat er "niets aan de hand is" of dat het "wel meevalt".
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
CERN is een organisatie die in 1954 is "opgestart". Wat jij bedoelt is de deeltjesversneller van CERN.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het laatste ben ik overigens wel met je eens. Je ziet steeds weer dat de overheid al dan niet bewust onjuiste informatie geeft. Beter eieren voor je geld kiezen en zo ver mogelijk weg wezen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou zeggen dat het dan reden is je aandelen in CERN te verkopen :)
Probeer zo snel mogelijk uit het gebied te gaan en anders binnen blijven
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zorgen dat je een jodiumpil in huis hebt.
Wij wonen 20km van borsele vandaan en hebben die gekregen van de gemeente. Zorgt dat je beter bestand bent tegen de jodium die in drinkwater komen kan enzo... Een musthave als je vlakbij woont