Broek in waterland, bekend van de veiling waar de goederen doorheen worden gevaren. in Drente heb je Giethoorn, ook erg bekend.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat klopt, mijn fout
Annswers
13 jaar geleden
Haha ik zocht inderdaad Giethoorn, ik dacht dat het in Noord-Holland lag!

Andere antwoorden (2)

Het gaat om het plaatsje Opperdoes dat ook klein Giethoorn wordt genoemd.
Giethoorn wordt overigens klein Venetië genoemd zodat Opperdoes zeer klein Venetië is. Maar ja elke plek met een paar sloten wordt al vergeleken met Giethoorn etc.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Amadea
13 jaar geleden
Er wordt gevraagd naar een plaats in Noord-Holland.
Amadea
13 jaar geleden
Oh nee, Opperdoes ligt toch wél in die provincie. Omdat mijn oma het altijd over die aardappels had dacht ik dat die uit Friesland kwamen....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ahum... Hihi =)
Het is inderdaad Broek in waterland wat mijn voorganger al aangaf. Je kan daar op allerlei locaties in bijvoorbeeld in Graft en de Rijp fluisterbootjes huren.
Erg leuk en gezellig en het is ook mogelijk om een picknickmand met inhoud erbij te bestellen.