Problemen in Nederland.

Ik moet voor aardrijkskunde een verslag maken met een kaart er bij. Op de kaart moet ik oplossingen voor verschillende problemen tekenen. Zo heb je bijvoorbeeld de file, daar kan je meer wegen voor tekenen, voor milieuvervuiling kan je bijvoorbeeld windmolens tekenen en voor werkloosheid kan je arbeid tekenen. Wat voor problemen heeft Nederland nog meer, waarvan je oplossingen kan tekenen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (4)

- De politiek ligt overhoop. De tekening moet je zelf maar verzinnen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het eeuwige gemekker over alles wat los en vast zit vind ik persoonlijk een groot probleem.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het probleem van hangjongeren. Je kunt een stelletje spugende, gillende en druk gebarende pubers met scooters en gethoblasters bij een winkelcentrum tekenen. De oplossing schijnt een hoogfrequent geluidsapparaat te zijn dat alleen pubers kunnen horen.
Overigens, files los je niet op door meer wegen, maar door meer treinen en bussen. Teken die maar!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
onderwijs moet gratis worden