Is de Bemmelsedijk bij Lent eenrichtings- of tweerichtingsverkeer?

[dit ivm met een verkeersboete]. De politie vindt het eenrichtingsverkeer, maar ik vind van niet. Wat is het nu?

Toegevoegd na 9 minuten:
Ik rijd er regelmatig met een auto van het werk. En nooit een bord gezien. Aangezien de boete best wel hoog is, denk ik dat ik bezwaar maak, maar ik begin opeens aan mezelf te twijfelen. Google.maps geeft ook gewoon tweerichtingverkeer aan.

13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is het niet een weg voor bestemmingsverkeer b.v., kan je ook een bekeuring opleveren.

Het beste antwoord

Als de politie vind dat het daar eenrichtingsverkeer is, dan moeten ze dat ook kunnen aantonen aan de hand van verkeersborden.
Kunnen ze dat niet, dan lijkt het me duidelijk dat het tweerichtingsverkeer is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ljikt me toch dat dat door middel van verkeersborden duidelijk is gemaakt. Maar ik ken de situatie ter plaatse niet, zou het moeten zien. En daarbij: hoe bewoog je je voort op het moment dat je een bekeuring kreeg? Op de fiets, met een tractor, auto, vrachtauto? Was er een onderbord aanwezig met een tijdsbeperking? Ben je staande gehouden of geflitst? Je vraag roept vele vragen op!