wat is IN voor les?

op mijn lesrooster staat IN (p.s het is niet de afk van de leraar)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kan je het niet even scannen en als afbeelding bijplaatsen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Euhm je zit op school en je weet niet welke vakken je hebt? Misschien moet je het de eerst les gewoon even vragen aan de leraar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Beetje lastig te beoordelen als je niet vermeldt om wat voor opleiding het gaat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
les voor aleen Intelligente Nerds
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
laat maar, het hoeft niet meer

Antwoorden (8)

dat je op dat moment "IN" de les aanwezig moet zijn?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je het niet weet kun je ook niet zeggen dat het fout is
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb wel meer ervaring met roosters, alleen dit ben ik nooit tegen gekomen
Waarschijnlijk informatica
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik kan je dit zeggen.. het enige vak in het havo en vwo vakkenpakket dat met een "I" begint is Informatica!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En de tweede letter is toevallig ook een N.... Ik zeg bingo
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja maar die school van ons maakt op de roosters ook wel is schrijffouten :S -.-
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
b-IN-go? ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
maar misschien was het bv wel EN of iets in die richting , aangezien de schrijffouten, ik zie het wel, anders heb ik een goede reden voor de mogelijke verkeerde boeken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Orcam maak je niet zo druk, het is de eerste les. Als het er niet duidelijk opstaat dan hebben ze pech. En desnoods neem je voor 1 dagje Engels en Informatica allebei mee dan weet je zeker dat je de juiste boeken hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het is niet de eerste les, dat is het probleem , het is mn 3e jaar en ik heb nooit zoiets gezien als IN
Heb je bij je lesrooster geen informatieboekje gekregen waar je deze afkorting in op kan zoeken?
Het zal niet In Natura zijn gok ik, dus dan informatie, informatica, in gesprek, noem maar op...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet niet op wat voor school je zit, maar zou het ook INdoctrinatie kunnen zijn? ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik kan het niet laten, hier moet ik een plusje voor geven!
Bij mij in de eerste klas had ik ook een vak dat zo heette en dat was informatica. Denk dat dat het enige vak is wat die afkorting kan hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ICT(voluit natuurlijk informatica)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Informatica heb ik ook dan krijg je les over computers