Hier is geen lijst van. Dit bepaalt de hogeschool in kwestie zelf.

"De ministeries van OCW, LNV, EZ en vertegenwoordigers uit het onderwijs en toeristensector stellen de schoolvakanties in Nederland voor. Uiteindelijk bepaalt de minister van OCW de regeling van de vakantiespreiding voor de duur van drie jaar. Voor de drie jaar daarna stelt de minister het ze voorlopig vast. Dat betekent dat de vakanties tot 2010/2011 definitief zijn vastgesteld en de vakanties na 2012/13 voorlopig zijn vastgesteld.

Voor de spreiding is gekozen om Nederland te verdelen in 3 regio's, te weten noord, midden en zuid. De data gelden voor alle basisscholen en speciale scholen voor basisonderwijs en voortgezet onderwijs in die regio. De Hogescholen, Universiteiten en scholen in het middelbaar beroepsonderwijs bepalen zelf wanneer zij vakantie hebben".
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Misschien is dit een goede webpagina om te starten met het opzoeken van de vakantiedata:
http://www.hbo-raad.nl/hogescholen/overzicht-hogescholen
Amadea