Voor mijn profielwerkstuk ga ik een website bouwen voor een orthodontiepraktijk. Echter kan ik gewoon echt geen goede onderzoeksvraag verzinnen.

Ik dacht aan: ''Hoe bouw je een website voor een orthodontiepraktijk?''
Maar het probleem is de ''hoe''.

Heel erg bedankt!!!!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (2)

De hoe is heel goed te beantwoorden. Leg uit hoe je bepaalt welke informatie op de site komt te staan en waar. Hoe je dat dan in de code verwerkt en overlegt met de opdrachtgever. In een verslagvorm is dit heel goed mogelijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In dit geval bestaat het werkstuk eigenlijk uit twee delen:
1. Het bouwen van de website (en een beschrijving daarvan). Dit is een beschrijvend deel, niet echt een onderzoek, kan wellicht in een bijlage.
2. Een onderzoek rond deze website (de behoeften van de orthodontiepraktijk/de functionele eisen/de technische eisen/analyse van de toekomstige bezoekers van de site)
Probeer dus een onderzoeksvraag te verzinnen voor dit deel.