Weet iemand onderwijsbeurzen waarmee je je studie beter kunt kiezen?

Onderwijsbeurzen waarmee je je vervolgopleiding kunt kiezen. Ik heb wel eens gehoord over Amsterdam..

Kan iemand links geven, en hoemoet je dan inschrijven?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Weet jij al wat je wilt worden? Denk jij al serieus over je toekomst na? Of heb jij absoluut nog geen idee welke richting je op wilt? Een juiste beroepskeuze maken is belangrijker dan je denkt!! Het vormt de basis voor je toekomst.

Kom daarom naar de Beroepskeuzebeurs bij jou in de regio. Op de beurs kun je op een leuke en aangename manier kennismaken met verschillende branches, beroepen en opleidingen. Via een routing over diverse branchepleinen word jij vast en zeker geïnspireerd.
Zo zijn er workshops te volgen, kun je meedoen aan een quiz, speeddaten of een beroepskeuzetest doen. De opleidingsinstellingen vertellen je graag alles over het opleidingsaanbod op MBO- en HBO niveau bij jou in de buurt.

Wanneer is de beurs geopend?
West-Nederland:
Vrijdag 5 november 2010 van 10.00 – 17.00 uur
Zaterdag 6 november 2010 van 11.00 – 17.00 uur

Midden-Nederland:
Vrijdag 10 december 2010 van 10.00 – 17.00 uur
Zaterdag 11 december 2010 van 11.00 – 17.00 uur

Groot-Amsterdam:
Woensdag 2 februari 2011 van 10.00 – 20.30 uur
Donderdag 3 februari 2011 van 10.00 – 17.00 uur
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

elke universiteit of hogeschool houdt een onderwijsbeurs. kun je kennismaken met de studies die ze aanbieden en je kunt ook praten met studenten, die bepaalde studies volgen. kun je gewoon heen gaan, hoef je je niet voor in te schrijven meestal.
AlphaLimaSierra