Wat wordt er bedoeld met ''Wat is jou visie in het klantcontact"?

Ik heb overmorgen een sollicitatie gesprek (klantenservice) en ik kreeg te horen dat ik deze vraag ga krijgen. Maar ik begrijp niet wat ze hiermee bedoelen.

Weet jij het antwoord?

/2500

Je mag dit vertalen naar: "Hoe vind jij dat er met (vervelende ?) klanten omgegaan moet worden ?"

Van jou wordt een positieve instelling tegenover klanten verwacht - althans als dat tot de bedrijfsfilosofie behoort. - Neem een klant altijd series. Probeer er samen uit te komen. Stuur een klant nooit met een kluitje in het riet. - Neem een klacht serieus. Ga ervan uit dat als een (1) klacht jou bereikt, dat 10 tot 20 klachten er ook zijn maar jou niet bereiken. Omdat men denkt: laat maar zitten. Of omdat de motivatie ontbreekt er echt werk van te maken.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100