Tot welke leeftijd kan je aan een Hogeschool of Universiteit studeren?

Bestaat er een maximumleeftijd voor het hoger onderwijs? Kunnen volwassen zich in een universiteit inschrijven of bestaat er voor hen alleen volwassenenonderwijs/avondschool?

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
3.1K

Antwoorden (1)

Je kunt je overal inschrijven. Je moet het dan wel allemaal zelf financieren, krijgt geen studiefinanciering meer.
2 jaar geleden
Abcde
2 jaar geleden
Tot je 30ste kun je studiefinanciering aanvragen. Met 29 val je onder de volwassenen.