Ik wil van BBL naar BOL overstappen maar wil niet 2 jaar opnieuw doen of naar MBO 3 verlagen. Kan dit?

Hallo,
Ik ben momenteel 17 en wordt in juli 18.
Ik doe MBO niveau 4, zit in het 2e leerjaar en heb vrij weinig motivatie om elke dag tot 5 uur in een lokaal te zitten (of tegenwoordig achter de pc).
Ik heb pas een 2,5 maand stage gelopen en het werken beviel mij wel, is het mogelijk dat ik kan overstappen van mijn huidige BOL opleiding naar BBL?
En kan ik dan gewoon verder gaan in het 2e leerjaar of begin ik dan weer met BBL in het eerste leerjaar?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
4K
VraagAntwoord66
3 jaar geleden
Volgens mij klopt je vraagt niet. Je wilt van bol naar bbl. Niet andersom als ik naar je beschrijving kijk.

Antwoorden (1)

Ja, dat kan, maar je moet dan wel een erkend leerbedrijf hebben dat jou in dienst neemt.