Wat is een YouTube-kanaal die heel VWO scheikunde heeft behandelt?

Ik doe zelfstudie voor colloquium doctum, ik heb net heel VWO biologie geleerd en dat ging goed. Nu even scheikunde erin proppen. Ik kan helaas niet een kanaal vinden die dat materiaal op VWO niveau geheel behandelt heeft. Ik supplementeer met boeken, maar dat is niet genoeg want examenstof boeken gaan ervanuit dat ik de omliggende basis al ken

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1K

Antwoorden (2)

Zelf vind ik het kanaal 'scheikunde lessen' erg handig, het behandelt (vrijwel) ieder onderwerp. Met behulp van een leerboek kun je verschillende onderwerpen opzoeken op dit kanaal. Het wordt ook door scheikunde docenten aangeraden.
3 jaar geleden
LeonardN
3 jaar geleden
https://www.youtube.com/user/scheikundelessen
Mijn leraar heeft het youtubekanaal kemia. Weet niet of daar echt ALLES op staat maar wel veel.