Welke namen moeten op je eindexamenblad?

Ik zit nu in 4 vmbo TL en ik ga dit jaar ( als alles goed gaat) eindexamen doen. Nu vraag ik me af , moet je op je eindexamenbijlage je officiële naam of roepnaam invullen of maakt dat niet? Mijn officiële naam en roepnaam zijn beide verschillend namelijk.

1.3K

Antwoorden (2)

volgens mij gaat dat om je eigen naam je officiele naam dus
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Wat het diploma betreft mag de school zelf weten of ze je roepnaam of je officiële naam invullen. Ik zou even navragen wat de gangbaar is op jouw school want het is wel zo duidelijk als op beide dezelfde naam komt te staan.
Kijk ook hier even:https://duo.nl/zakelijk/diploma/verplichte-gegevens-diploma.jsp
Het woord de moet weg.
Toegevoegd op 18 november 2020 18:21: tekst