Is het mogelijk om van mbo 4 leerjaar 1 naar mbo 3 leerjaar 2 te gaan?

Het gaat om de opleidingen technische specialist auto´s(mbo 4) en eerste autotechnicus(mbo 3)

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
MarBet
3 jaar geleden
Dat hangt van de school af. Je zult alle onderdelen van de opleiding moeten doen. Als je iets al hebt gedaan, hoeft het meestal niet opnieuw. Ik weet niet hoeveel de opleidingen op elkaar lijken en hoeveel je al hebt gedaan. Vraag het dus gewoon even op school, dat is de enige plek waar je een goed antwoord kunt krijgen.

Antwoorden (1)

Nee je moet dan gewoon weer opnieuw beginnen maar snap sowieso niet waarom je een niveau lager zou willen ?