Is het bij het COPM mogelijk om door te vragen?

Mij staat bij dat je bij het COPM het gesprek niet mag sturen, alleen de vraag stellen hoe een algemene dag eruit ziet en daarna de scores uitvragen. Stel iemand verteld iets en je wil daar iets meer over weten, mag je dan doorvragen of niet?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Tijdens het copm is het niet de bedoeling om door te vragen.
Wat je wel kunt doen is je vraag bewaren en als het copm afgerond is, alsnog je vraag stellen.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Bedoel je dan helemaal nadat alles gescoord is ed. Of nadat zij hun verhaal verteld hebben en nog voor het scoren? Alvast hartelijk dank voor de reactie!

Antwoorden (1)

NEEN, dat is niet de bedoeling. De COPM is in wezen een inventarisatie van de huidige stand van zaken. Om het meetinstrument zo zuiver mogelijk te houden kan je dus niet doorvragen naar zaken die er tussendoor komen. Na het assessment kan je natuurlijk wel als mens tot mens nog wat napraten en dus meer uit belangstelling nog wat vragen stellen. Deze vallen echter buiten het COPM.