Kun je ergens een betoog laten nakijken?

Ik moet een betoog inleveren en wil hem graag laten checken is dit ergens online mogelijk?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
5.1K

Antwoorden (2)

Ja, dat kan via de nakijkservice van bijvoorbeeld een bureau als Scribbr. Zie https://www.scribbr.nl/. De website richt zich op scripties, maar ik heb de indruk dat de mensen achter de website ook bereid zijn andere teksten op fouten te controleren.
...
Je kan dus googlen met het woord: nakijkservice om andere bureaus te vinden.
Toegevoegd op 21 juli 2019 12:55: tekst
Antoni
4 jaar geleden
crispy
4 jaar geleden
Je moet dan wel betalen natuurlijk. Hou rekening met een begin van 1 cent per woord, dan zit je een beetje in de buurt. Ligt er natuurlijk ook aan wat je wil laten checken: alleen taalkundig of ook inhoudelijk, samenhang, etc. Hoe meer je laat checken, hoe duurder het is.
Computoon
4 jaar geleden
Als je kiest voor zo'n "nakijkbedrijf" is het wel handig om de kwaliteit van het bedrijf vooraf te controleren. Ik kwam er een tegen met op dezelfde internetpagina onderstaande missers: "Scriptie laten nakijken omdat het is afgekeurd op basis van taal?" En deze: "Wil je er zeker van zijn dat jouw scriptie geen plagiaat bevat? Selecteer de APA-check en onze taalkundigen zorgt er voor dat de bronnen correct zijn weergegeven. Jouw scriptie laten nakijken in combinatie met de APA-check? Kies dan deze dienst gemakkelijk als extra optie tijdens het uploadproces."
Ik heb zelf gebruik gemaakt van Scriptium. Zij kijken echt heel goed betogen na en kunnen inhoudelijk super bruikbaar feedback geven op de logica en redenering enzo. Ze zijn ook echt veel goedkoper dan Scribber. de website is gewoon https://www.scriptium.nl/