mag je in een conclusie een nieuwe theorie vermelden?

ik weet dat je in een conclusie geen nieuwe informatie, inzichten etc mag vermelden maar mag je wel een nieuwe theorie aanhalen zo van: dit is gebleken uit mijn onderzoek, observatie, interview etc en deze persoon met deze theorie (die je nog niet eerder hebt genoemd in je verslag) denkt daar zo over etc.? (dus je noemt dus geen inzicht,uitkomst, resultaat van jezelf wat je nog niet eerder hebt genoemd maar iets van een ander wat pas relevant is om te vermelden in de conclusie)
is dit dan wel toegestaan?

4 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Nee.
Een dergelijke nieuwe theorie bespreek je uitgebreid in de 'Discussie'. In de 'Conclusie' kun je die nieuwe theorie dan kort vermelden.