Wat is de datum van Duits herexamen?

Ik heb dit jaar mijn examen op havo (NG). Ik ben best zeker over mijn vakken, maar voor Duits ben ik nog onzeker. Ik kan niet alle dagen van de herexamens meemaken, maar misschien zit Duits bij een dag die ik wél kan meemaken. Dat zou mij heel erg geruststellen.

*Nu ben ik dus benieuwd of iemand weet op welke specifieke dag de Duits herexamens zijn*

Alvast bedankt voor een antwoord!

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden

Antwoorden (1)

dinsdag 18 juni 2019 13:30-16:00
2e tijdvak

Dit geldt voor Havo Duits.

Tweede tijdvak is niet alleen voor herexamen maar ook voor de kandidaat die ziek was tijdens het eerste tijdvak. De kandidaat die voor het eerst examen doet in het tweede tijdvak en zakt, kan in het derde (en laatste) tijdvak 1 herexamen doen.
Toegevoegd op 05 mei 2019 15:44: bron
Computoon
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
+ Het antwoord klopt, helemaal goed.
Alleen snap ik niet: 'Ik kan niet alle dagen van de herexamens meemaken.'
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
+ Plus, ik snap het, denk ik. Bang dat het herexamen valt op een dag dat hij niet kan
Erna55
5 jaar geleden
Wanneer het herexamen valt op een dag dat hij niet kan, zal hij de afspraak die hij dan heeft moeten laten vervallen.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
De reden dat de vragensteller op bepaalde dagen niet kan is niet bekend. Misschien heeft hij wel afspraken voor een noodzakelijke medische behandeling. Zou zomaar kunnen.
Erna55
5 jaar geleden
Wanneer er nu al een medische afspraak voor half juni gepland staat, dan kan het medisch noodzakelojk zijn, maar geen spoed.
De afspraak zou verschoven kunnen worden.