http://www.socialehygieneexamen.nl/gvb/exercise/exercise.php

Op bovenstaande link staan de nodige pdf documenten van het exame sociale hygiëne...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dan moet je beter zoeken.
Een kleine zoekactie op google leverde me de website van SVH op, waarop een tabbladje met locaties en tijden staat.
Zie bron.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De vragensteller heeft er een handje van om negatieve duimpjes uit te delen zonder aan te geven waarom hij dat doet. In dit geval is dat waarschijnlijk omdat hij niet in staat is op een dergelijke pagina een keer op route te drukken bij de locaties. Geeft je wel te denken of het examen dan ook niet te moeilijk zal zijn voor hem...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dank voor je reactie, vroeg me al af waarom dit antwoord niet waardevol zou zijn.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wat kun je op die link niet vinden dan? Als je er op klinkt vind je een
Overzicht examenlocaties (inclusief routes) en -tijden voor teletoets SVH Sociale Hygiëne horeca en slijters. Het enige dat je nog moet doen is achter de plaats waar je het zou willen afleggen op de knop Route te klikken, dan krijg je adresgegevens inclusief hoe er te komen met OV en ook een route is zo gevonden.
In Breda!!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je vraag is (wederom) niet compleet. Om welke locatie gaat het? Als je naar de eerder gegeven link gaat met het overzicht van locaties, dan kun je per locatie op "route " klikken en dan zie je het adres.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
We gaan maar weer verder met gedachten raden, je wilt wellicht dan de toets doen:
http://www.toetscentra.nl/openingstijden.htm en als je niet begrijpt waar ou voor staat kun je hier misschien ook een vraag over stellen op goeievraag.nl
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De teletoets om dan nu ook maar de exacte benaming te geven.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
@ irish: GV begint echt een beetje "jouw"site te worden hé..?
(zoals je je zo nu en dan ergert)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
@Glotz: helaas juist niet, ik vond het eerst een stuk interessanter, met name omdat ik vragen tegenkwam waarvan ik dacht he dat wil ik ook wel eens weten. Maar het "duimpje naar beneden"-gedrag zonder toelichting, waar iemand al een vraag over had gesteld, is vooral irritant omdat je wel je best doet om iemand van dienst te zijn, maar de vrager reageert daar dan naar mijn mening onfatsoenlijk op. yourbuddy is mbt dit gedrag een speciaal geval voor mij, omdat ik hem daar al in een reactie op een andere vraag op had aangesproken en hij vervolgens nog bleef beweren dat ik met mijn antwoord ernaast zat. Toen heb ik hem in een pb moeten uitleggen dat zijn vraag onvolledig en zelfs onjuist was (de vraag was ondertussen gesloten) en dat het niet netjes is te beweren dat de info wel in de vraag stond zonder dat dat zo was.
Ik vind dat je als vragensteller sowieso niet duimpjes naar beneden moet geven op zinvolle reacties, je kunt ook volstaan met een reactie op het antwoord dat er kennelijk een misverstand is over de vraag en de persoon toch bedanken voor de moeite.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ben het volledig eens met Irish