Kan ik van mbo onderwijsassistent naar toegepaste psygologie?

Ik zit nu op mbo onderwijsassistent maar ik ben er achter gekomen dat ik eigenlijk psygologie wil doen. Kan dat via deze opleiding of moet ik eerst opnieuw een andere mbo opleiding volgen?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (1)

Met een afgeronde mbo-4 opleiding ben je toelaatbaar tot toegepaste psychologie op hbo-niveau. Het maakt niet uit welke opleiding je hebt gedaan, als het maar op niveau 4 is. Je hoeft dus niet nog een andere opleiding te doen, want Onderwijsassistent is niveau 4.

In de bron voorbeeld van toelatingseisen Hogeschool van Amsterdam.
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Heel erg bedankt