Weet iemand een leuke stageplek voor een spw4 laatste leerjaar?

...In de buurt van Rotterdam, heb zelf al redelijk wat afgezocht maar heb tot nu toe niet iets passendst gevonden. Liefst met gehandicapte kinderen of met jongeren.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik heb ook even voor je gezocht en ik heb een KDC in Rotterdam gevonden voor kinderen van 4 t/m 18 jaar. Lijkt me erg leuk, kijk maar in de eerste link hieronder

Kijk eens bij stichting pameijer. Die doen ook wat met kinderen/jongeren!

Google eens naar 'gehandicapten rotterdam' en kijk welke stichtingen en organistaties bij jou in de buurt zijn. Kijk wat voor een aanbod ze hebben, of 1 van die groepen je wat lijkt en daarna kun je vragen of ze een stagiare nodig hebben! Of zoek naar een MEE vestiging bj jou in de buurt.

Veel succes en ik hoop dat je wat aan deze 2 links hebt :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Met jonge kinderen bij de Meerpaal, een schippersinternaat