Waaneer moet ik mij uitschijven?

Hallo ik verander van opleiding en ik woon op mijzelf ik wil graag de maximaale 4 maanden overbrugen maar ik weet niet of ik mij begin april of eind april moet uitschijven ik begin 1 september met mijn nieuwe opleiding

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Antwoorden (1)

De overbrugging is maximaal 4 maanden, dus je moet je per 31 april uitgeschreven hebben. Je hebt dan voor mei, juni, juli en augustus de overbrugging. Je kunt je natuurlijk ook later uitschrijven, dan loopt je studiefinanciering (die je nu neem ik aan hebt) nog door tot het uitschrijvingsmoment (bijvoorbeeld aan het einde van het studiejaar). Omdat ik niet weet hoeveel studiefinaciering je nu krijgt, kan ik niet bepalen welk van beide hoger is.