kun je als gezakt bent je cijfers laten staan?

als je gezakt bent, en sommige cijfers van het vorige centraal examen zijn beter dan dat je nu op het centraal examen hebt. kun je dan je cijfers van je vorig centraal examen laten staan. ook als je wel het centraal examen nog een keer hebt gemaakt voor deze vakken, maar achteraf dus blijkt dat de cijfers slechter zijn dan die van vorig jaar.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (1)

Nee, dat kan niet. Dan had je naar een speciale school moeten gaan waar je alleen de vakken waarop je gezakt bent over gaat doen.

Maar laten we er gewoon op hopen dat je slaagt! Geef de hoop vooral ook niet op. ;)