Telt het aantal woorden in de inhoudsopgave mee met het totaal aan woorden?

In mijn verslag mogen een beperkt aantal woorden staan geschreven, telt het aantal woorden in de titel en inhoudsopgave hier ook in mee?

Toegevoegd na 13 minuten:
Tellen de inleiding en het slot ook als inhoud van het verslag? En dus ook met het aantal woorden?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
20.7K
Amadea
7 jaar geleden
Nee, niet als het gaat om de inhoud van het verslag.

Het beste antwoord

Ik weet niet of je een formulier hebt gekregen, maar daar kan bijvoorbeeld in staan: review 1 - 100 woorden. Dan telt alleen dat stukje tekst. Als er bijvoorbeeld staat verslag - 1000 woorden dan geldt dat voor heel het verslag en dus ook de inhoudsopgave. Tenzij het verslag een deel van het helemaal is, dan is het alleen het verslag en niet de inhoudsopgave. Dat ligt er een beetje aan wat je precies moet doen. Je kan het aan je docent vragen door hem/haar even te mailen. Als ik een verslag moet maken, dan doe ik meestal bij de tekst iets minder woorden dat als de inhoudsopgave meetelt ik het alsnog goed heb gedaan.

Ik hoop dat je er iets aan hebt!