Wat moet je kunnen voor toelating vooropleiding muziek (Jazz) Fontys Tilburg?

Ik zou graag toelating gaan doen voor vooropleiding muziek Jazz op de Fontys hogeschool in Tilburg.
Nu staat op de site geen info over wat je moet kunnen voor de toelating, heeft iemand hier ervaring mee of kan me meer info geven? Ik heb zelf al wat gezocht, maar vond niks hierover. Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Het beste antwoord

Om toegelaten te worden wordt gekeken of je voldoet aan het ingangsniveau van de vakken die je gaat volgen in de vooropleiding. Dit wordt getoetst door middel van een toelatingsexamen. In elk geval moet je over voldoende talent beschikken om je te kunnen ontwikkelen (op jouw instrument).

De Academy of Music and Performing Arts neemt contact met je op over de toelating.
Na het toelatingsexamen ontvang je na ongeveer twee weken bericht of je wel of niet bent toegelaten.

Om meer erover te weten te kunnen komen stuur je een e-mail naar fhkampa@fontys.nl
Amadea