Kunnen compensatiepunten ook worden toegepast op Latijn?

Simpel voorbeeld: Voor elk examenvak wordt een 10 gehaald, behalve Latijn, daarvoor een 4. Kunnen compensatiepunten alsnog worden toegepast op de 4 om er een 6 van te maken voor een diploma, zo ja, wat voor diploma krijg je dan?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
tinus1969
7 jaar geleden
Het gaat om eindexamen VWO/gymnasium?

Antwoorden (1)

Je kunt in bepaalde gevallen compensatie punten om een onvoldoende te compenseren en zo te SLAGEN.

Je kunt NOOIT van een 4 een 6 maken op je eindlijst zelf !
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dat weet ik, mijn vraag is dus gericht op specifiek Latijn, met "bepaalde gevallen" weet ik niks nieuws :(.