Moet ik mijn OV stopzeten?

Ik heb een vraag, ik heb zojuist mijn studie Mediavormgeving op het MBO behaald, ik ga vanaf september aan mijn nieuwe studie Kunst en Techniek beginnen op het HBO. Aangezien het op internet heel onduidelijk en chaotisch (vind ik) beschreven staat. Kan niet ergens een duidelijk antwoord vinden hoe het op dit moment geregeld is in Nederland. Ik weet niet of ik het moet stopzetten of gewoon kan laten doorlopen. Ik heb op dit moment gewoon een week abbonoment . Als ik nu op mijn duo kijk staat er bij Reizen nog deze periode: 01-01-2013 t/m 31-07-2016. Word dit automatisch omgezet? en verlengt voor mijn nieuwe studie?

Wie kan mij helpen?

Gr Giel

Picture for question
7 jaar geleden
1K

Antwoorden (1)

Als je m.i.v. 1 september 2016 met je nieuwe studie begint is er in de maand augustus geen recht op het OV reisproduct. Je moet het studentenreisproduct stopzetten uiterlijk op de vijfde werkdag van de eerste maand waarin je geen recht meer hebt op een studentenreisproduct. Vanaf de eerste van deze maand mag je niet meer met je studentenreisproduct reizen.
fisbel