Ik wil graag een creatieve richting op. Wat voor pakket moet ik dan kiezen op het voortgezet onderwijs?

Ik zit nu in het 2de jaar VWO maar ga volgend jaar waarschijnlijk naar 3 HAVO. Ik ga sowieso naar het HBO, maar ik moet ik de 3de een vakkenpakket kiezen. Welk pakket moet ik dan nemen om een creatieve richting op te gaan?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Amadea
7 jaar geleden
Bestaat er een pakket Kunst en Cultuur? Dan moet je dát hebben.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik denk dat ze dat op mijn school wel hebben, dankjewel!
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Hangt af van welke creatieve richting. Voor bv creatiev technology heb je gewoon het meeste aan een nt pakket. Een conservatorium vraagt weer andere vakken.

Het beste antwoord

Het profiel "Cultuur en Maatschappij" lijkt me dan het meest in de richting te komen. Maar feitelijk moet je het andersom benaderen: kijken welke eisen de vervolgopleiding naar keuze aan het profiel stelt.
Computoon