overgangsbewijs van havo 3 naar 4 kwijt, wat nu?

Ik wil graag een mbo 4 opleiding doen maar het is al een tijdje geleden dat ik in havo 4 gezeten heb. Ik kan mijn rapport van havo 3 niet meer vinden. Weet iemand waardoor ik toch kan bewijzen dat ik in Havo 4 gezeten heb zodat ik een mbo4 opleiding kan volgen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
11.3K
Rieneke1
7 jaar geleden
Neem contact op met je school, die hebben wellicht een duplicaat voor je.

Antwoorden (1)

Je kan op Duo.nl inloggen met je DigiD en hier kan je alle behaalde certificaten en diploma's zien, wellicht ook je overgangsbewijs.