Zijn SSH-kamers in de regel gemeubileerd?

Ik ben op zoek naar een kamer in Utrecht en omstreken, maar het is natuurlijk wel handig om te weten of de kamers in de regel gemeubileerd zijn. Alle hulp wordt gewaardeerd!

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
ronron1212
8 jaar geleden
https://www.sshxl.nl/
kijk zelf eens meestal zijn ze niet gemeubileeurd

Het beste antwoord

Ze zijn in de regel eerder ongemeubileerd.
Het Cambridgelaancomplex telt bijvoorbeeld 805 ongemeubileerde kamers en 108 gemeubileerde kamers.

Toegevoegd na 5 minuten:
Gemeubileerde kamers zijn vaak gereserveerd voor buitenlandse studenten.
SimonV