Op wat voor manier moet je antwoord geven bij nederlands eindexamen samenvatting?

Als de vraag is: "wat zijn de 2 voordelen van klagen"

Mag je dan ook gewoon zeggen van: "De 2 voordelen van klagen zijn ...."

of moet je alleen die 2 voordelen opschrijven?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Het beste antwoord

als je het makkelijker vindt om de vraag te herhalen doe je dat, voor je eigen overzicht. Zorg dat degene die het examen nakijkt duidelijk ziet bij welke vraag het antwoord hoort. Het mag/ kan allebei
succes met je examen