Kun je als student korting krijgen bij het kopen van een laptop?

Ik ben voor mijn volgende studie een laptop nodig, nou heb ik wel eens iets gehoord dat er zoiets bestaat als studentenkorting. Klopt dit? en op welke manieren kan ik hier gebruik van maken

mvg John Mestebeld

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
6.7K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Informeer bij je school. Vaak hebben zij afspraken bij een lokale winkel.

Antwoorden (4)

Sommige fabrikanten geven studenten korting. Apple doet dat bijvoorbeeld, zie onderstaande url
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Waar ga je studeren?
De studie vereniging van de studierichting van mijn zoon,Wb bij de UT, geeft elk jaar via een gezamelijke inkoopactie hoge kortingen. Iets als 1000 euro voor een laptop die elders 2000 kost....voor die studie is een dergelijke top segment laptop noodzakelijk vanwege de zware cadcam applicaties welke nodig zijn.
'k Zou dus eerst gaan vragen bij de studie vereniging van jouw gekozen studie als die er is.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Kijk eens of jouw opleiding aangesloten is bij Surfspot. In het pulldownmenu kun je zien welke onderwijsinstellingen meedoen.

Surfspot is meer voor goedkope (en legale!) software, maar je kunt na het inloggen doorklikken naar 'partnershop' en daar zie je een aantal bedrijven die studentenkorting geven op hardware.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
als je goedkope laptops wilt kopen, moet je vooral kijken op tweedekansjes van coolblue op marktplaats zoeken. Allemaal omgeruilde GOEDE spullen zoals mobieltjes tot laptops! echt een aanrader!

''Waarom kiezen voor een Coolblue Tweedekansje?:

Profiteer van fikse kortingen.
Vandaag besteld, morgen al in huis.
Gratis verzending: wij nemen de verzendkosten voor onze rekening.
Je ontvangt altijd een officiële factuur en de resterende fabrieksgarantie.
Elk product is door ons van tevoren grondig gecontroleerd en 'ok' bevonden.
Betaal zoals je - bij ons - gewend bent: via iDeal, creditcard of bankoverschrijving.
Bevalt het Coolblue Tweedekansje jou niet? Stuur het ons terug. Ieder Coolblue Tweedekansje heeft een omruilgarantie van 14 dagen en kan binnen deze periode kosteloos geretourneerd worden. Let wel: op voorwaarde dat het product in dezelfde staat verkeert als toen je het van ons ontvangen hebt. ''