kun je daadwerkelijk een baan krijgen met een opleiding van studieplan ?

Ik wil de opleiding accountmanager volgen via studieplan maar is dat diploma gelijk aan de eisen die een werkgever stelt ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Deze opleiding is geen volledige opleiding tot een beroep. Daarom is de opleiding niet gelijk aan de eisen die een werkgever zal stellen. Die eisen zijn meer uitgebreid. Het is een cursus, dat staat er ook bij en daarom meer een aanvulling op een langdurige opleiding. Je krijgt ook alleen een certificaat en geen diploma, zoals je bij een beroepsopleiding zou krijgen.

Kortom, het antwoord op je vraag is: nee. Deze cursus kan je kansen op een baan vergroten, maar het is geen vervanging van een opleiding die door werkgevers wordt gevraagd.