ik wil mij inschrijven voor een studie in februari, moet ik dan voor een half jaar het bedrag voor een heel jaar betalen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

U betaalt naar rato. Dat wil zeggen: 7/12 x collegeld. De 7 maanden beslaan de periode februari t/m augustus.

Toegevoegd na 2 minuten:
Collegegeld wordt dus altijd per cursusjaar betaald. Dat is de periode september t/m augustus (HBO / WO)
fisbel