Ik twijfel over mijn studie, wat kan ik het beste doen?

Ik volg een technische studie en ben nu tweede jaars. Ik heb mijn p wel gehaald, maar vraag me nog steeds af of dit de juiste studie wel is. Wat kan ik het beste doen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Doe een studiekeuzetest, hier zijn bureaus voor die hierin gespecialiseerd zijn, of je kunt het via internet doen:
http://keuzetest.carrieretijger.nl/

Antwoorden (1)

Dat hangt er heel erg vanaf. Allereerst, ga praten met de studieadviseur!

Vervolgens, mocht je eventueel willen overstappen, kijk dan naar welke opleidingen je eventueel wilt volgen en waarom. Eventueel kan je dan vrijstellingen krijgen, soms kan je makkelijk overstappen, soms niet, maar dat is erg afhankelijk van de studies.

Een keuzetest behoort ook tot de mogelijkheden, eventueel kan je de studieadviseur ook hierover advies vragen.