APA interne documentatie wel of niet in bronnenlijst?

Hoi,

Ik ben bezig met het schrijven van mijn scriptie. Het bedrijf waar ik stage loop heeft mij voor mijn onderzoek een paar interne documenten gegeven. Met deze documenten kon ik bijna mijn hele theoretische kader schrijven (zo’n 80%). Moet ik deze opnemen in mijn literatuurlijst (ze zijn alleen maar intern beschikbaar)? Ik heb ook een aantal figuren en tabellen uit de documenten gebruikt. Of moet ik er nog wat bronnen bijzoeken?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
8.4K

Het beste antwoord

Je moet deze bronnen zeker opnemen in jouw literatuurlijst. Dit is ook een bron van informatie geweest voor jouw scriptie. Deze bron dien je toe te voegen volgens: Niet-gepubliceerde bron in de APA formulering. Let wel op dat je de auteur dient toe te voegen. In mijn eigen scriptie heb ik dit vaak vervangen door de naam van het bedrijf / CEO.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat is duidelijk, bedankt!