Dat bestaat nog niet (anders had ik het zelf ook al lang). Het is ook goed voor je als je zelf je huiswerk inplant.
Zorg ervoor dat je niet een dag van te voren je huiswerk doet, zeker niet als het een proefwerk/werkstuk/spreekbeurt is. Er bestaat trouwens wel online huiswerkplanning. Ik weet niet of je daar behoefte aan hebt, maar hier is een voorbeeld: https://1blik.nl/onlineagenda. Het is eigenlijk een online agenda. Succes!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het beste is om het zelf te doen. Je weet zelf wanneer je veel of weinig tijd hebt. Plan grote opdrachten, zoals werkstukken, ruim van te voren in, zodat je elke dag masr eventjes bezig bent. Als je van tevoren weet wanneer je weinig tijd hebt, houdt hier dan rekening mee door alvast vooruit te werken. Ook als je in de les goed oplet, snap je het eerder en ben je sneller klaar. Meestal krijg je nog even de tijd in de les voor je huiswerk, besteed deze tijd goed, dan heb je thuis meer vrije tijd.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Doe het samen met iemand, die goed kan plannen.