Is het mogelijk om de opleiding grondstewardess in Dubai te volgen?

Ik ben 17 en word in November 18.
Ik wil graag naar Dubai verhuizen om daar de opleiding grondstewardess te volgen. Maar ik weet nog helemaal niks, dus hier zijn een aantal vragen. Naar welke school zou ik dan moeten gaan? Ik heb geen Mbo diploma. Aan welke eisen moet ik voldoen om die opleiding te volgen. Zijn er kosten aan verbonden?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je zult eerst een plek moeten vinden om de opleiding te volgen. Aangezien de opleiding niet in Nederland is, is een MBO diploma waarschijnlijk sowieso niet vereist.

Wellicht is het makkelijker om contact op te nemen met een luchtvaartmaatschappij die in Dubai zijn hoofdkantoor heeft en vandaar mensen aanneemt. Houdt er wel rekening mee dat je dan aan andere taal- en cultuureisen zult moeten voldoen dan bijvoorbeeld Nederlandse stewardessen.