Hoe kan ik alle vwo profielen combineren?

Ik heb al een vwo diploma N&G met Wiskunde A, Natuurkunde, Duits en Filosofie. Later heb ik Wiskunde B gehaald dus ik heb nu ook N&T. Nu lijkt het me leuk om ook nog C&M en E&M te hebben. Moet ik dan
1) economie en geschiedenis doen
OF
2) economie, geschiedenis én een moderne vreemde taal, zoals Frans?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Waarom wil je zo graag al die profielen verzamelen? Lijkt het je niet nuttiger om voor een vervolgstudie te kiezen?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik ben al bezig met een vervolgstudie maar heb tijd over.

Het beste antwoord

http://oud.digischool.nl/llbeg/decaan/2fase/2fasevo.htm#inrichtvwo

Je hebt economie en geschiedenis sowieso nodig.
Bij C en M moet je nog 1 cultuurvak kiezen uit een taal, filosofie of een kunstvak
Bij E en M moet je nog 1 vak kiezen uit aardrijkskunde, maatschappijwetenschappen, management & organisatie of moderne vreemde taal.

Dus Frans erbij is wel aan te raden. Filosofie heb je al voor je C&M, maar voor E&M zou je dan nog een extra vak nodig hebben.