Weet er iemand hoeveel je betaalt voor de Sportschool Meulebeke ? inclusief internaat, school en kosten paard ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.7K
anneliez
9 jaar geleden
vraag een offerte aan

Antwoorden (1)

Het internaatsgeld voor het schooljaar 2013-2014 bedraagt €2.700. Grotere gezinnen vanaf 3 kinderen krijgen een reductie als ze een document ‘gezinssamenstelling’ voorleggen.
Optie paardrijden bereidt je voor tot initiator paardrijden (i.s.m. de Vlaamse trainerschool). Dressuur (basiswerk naar E-, A- en L-niveau) en jumping (springtechniek, tactisch inzicht in het parcoursrijden m.b.v. de principes van het ‘stijlrijden’) staan onder andere op het programma. Als je wil starten in de tweede graad, dan is een A-brevet vereist. Een B-brevet biedt toegang tot de derde graad. Je mag je eigen paard berijden, maar je kan ook een paard huren van de manege waar de lessen doorgaan.(Dit zullen dus wel de courante prijzen zijn.)

Voor verdere inlichtingen:

Sportschool Meulebeke
Vrij Instituut voor Lichamelijke Opleiding
Baronielaan 29
B – 8760 Meulebeke
tel 051 48 88 91
fax 051 48 43 58
sportschool@vilo.be
internaat@vilo.be